marți, 10 iunie 2014

Nicoleta Voica







     



 

Nicoleta Voica, interpreta de muzica populara, s-a nascut pe 25 aprilie 1956, in Resita, Caras Severin.
Cand erau de-o schioapa, fratii Nicoletei Voica nu reuseau sa-i pronunte numele, asa ca o strigau `Didi`.
Putini stiu, dar `Voica` nu a fost primul nume al artistei de muzica populara. Mama ei a nascut-o cand avea doar 16 ani. Cand Nicoleta a implinit 6 ani, a fost infiata de bunicii din partea mamei, schimbandu-i-se astfel si numele de familie, din Alexa in Voica.
`In acte, mama mi-a devenit sora. Am crescut cu bunicii Babi si Tatu si am avut parte de o familie de oameni sufletisti, care au stiut sa ma creasca frumos`, spunea Nicoleta Voica
- See more at: http://www.bestmusic.ro/nicoleta-voica/biografie-nicoleta-voica/#sthash.82GpXRPk.dpuf
Nicoleta Voica, interpreta de muzica populara, s-a nascut pe 25 aprilie 1956, in Resita, Caras Severin.
Cand erau de-o schioapa, fratii Nicoletei Voica nu reuseau sa-i pronunte numele, asa ca o strigau `Didi`.
Putini stiu, dar `Voica` nu a fost primul nume al artistei de muzica populara. Mama ei a nascut-o cand avea doar 16 ani. Cand Nicoleta a implinit 6 ani, a fost infiata de bunicii din partea mamei, schimbandu-i-se astfel si numele de familie, din Alexa in Voica.
`In acte, mama mi-a devenit sora. Am crescut cu bunicii Babi si Tatu si am avut parte de o familie de oameni sufletisti, care au stiut sa ma creasca frumos`, spunea Nicoleta Voica
- See more at: http://www.bestmusic.ro/nicoleta-voica/biografie-nicoleta-voica/#sthash.82GpXRPk.dpuf


Nicoleta Voica, interpreta de muzica populara, s-a nascut pe 25 aprilie 1956, in Resita, Caras Severin.
Cand erau de-o schioapa, fratii Nicoletei Voica nu reuseau sa-i pronunte numele, asa ca o strigau `Didi`.
Putini stiu, dar `Voica` nu a fost primul nume al artistei de muzica populara. Mama ei a nascut-o cand avea doar 16 ani. Cand Nicoleta a implinit 6 ani, a fost infiata de bunicii din partea mamei, schimbandu-i-se astfel si numele de familie, din Alexa in Voica.
`In acte, mama mi-a devenit sora. Am crescut cu bunicii Babi si Tatu si am avut parte de o familie de oameni sufletisti, care au stiut sa ma creasca frumos`, spunea Nicoleta Voica
- See more at: http://www.bestmusic.ro/nicoleta-voica/biografie-nicoleta-voica/#sthash.82GpXRPk.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu